Blijf op de hoogte Lees online  |  Afmelden
Secure Logistics
The biometric heart of your process
Nieuwsbrief CargoCard - Augustus 2016
U ontvangt deze nieuwsbrief omdat u een belangrijke relatie bent van Secure Logistics. Deze nieuwsbrief verschijnt maximaal zes keer per jaar. Afmelden kan boven- en onder aan de pagina.
E-mails met 'Vervallen Indicatie'
Als uw chauffeurs regelmatig APM Terminals Maasvlakte II of de RWG Terminal bezoeken, dan hebben zij een veiligheidsinstructie gekregen. De APM II instructie is twee jaar geldig, de RWG instructie is één jaar geldig. Beide instructies worden geregistreerd op de CargoCard en zijn gekoppeld aan toegang.  
 
Als service naar de transportbedrijven en de terminals, ontvangt u een herinnering als deze instructie dreigt te verlopen. De chauffeur heeft dan ruim de tijd om de instructie te vernieuwen zodat hij/zij niet het risico loopt onverwacht geweigerd te worden. Als de chauffeur de instructie niet op tijd opnieuw volgt, vervalt de geldigheid en is deze niet meer zichtbaar op de CargoCard. 

Lees meer »
 
Wist u dat?
  • U met uw CargoCard bij meer dan 60 locaties in Nederland, België en Duitsland terecht kunt? Kijkt u op onze website voor een overzicht van acceptatiepunten
  • De CargoCard ontwikkeld is door en voor bedrijven in de logistieke sector?
  • De functionaliteiten bepaald worden door de gebruikers?
  • De doorlooptijd op de terminals sinds de invoering van de CargoCard tot wel 60% korter is?
Klanttevredenheid CargoCard
Uit een recent klanttevredenheidsonderzoek kwam naar voren dat 83% van onze CargoCard klanten tevreden of zeer tevreden is over de CargoCard. Veel genoemd werden de efficiencyvoordelen en de service. Een mooi resultaat, maar natuurlijk zien wij ruimte om te verbeteren.
Lees meer »
 
Nieuwe CargoCard locatie: Frans de Wit International BV in Moerdijk
 Ook bij Frans de Wit kunnen chauffeurs nu toegang krijgen met hun CargoCard.
Johan Mutsaers, SHE/Asset & Facility Manager, vertelt waarom: ‘Wij bieden een uniek logistiek concept voor opslag, transport en behandeling van tankcontainers aan.  Onze klanten kunnen gebruik maken van één partij met één aanspreekpunt, voor hen kunnen wij met eigen materieel en mensen het gehele logistieke traject verzorgen. Klanten slaan bij ons hun (douane)goederen als strategische voorraad op, veelal ADR . Een goede toegangsbeveiliging en registratie van wie er bij op het terrein aanwezig is, vinden wij daarom zeer belangrijk.
Van een chauffeur met een CargoCard weten we dat deze in het bezit is van een geldig identiteitsbewijs en dat het bedrijf beschikt over een transportvergunning'.
 
Lees meer »
 
CargoCard: Alleen met geldig identiteitsbewijs

Wet- en regelgeving die van toepassing is op de bedrijven in het Haven Industrieel Complex wordt strenger, waardoor deze bedrijven het toegangsbeleid aangepast hebben. Gezien deze aangescherpte regels kunt u sinds enkele maanden alleen nog een CargoCard aanvragen met een geldig paspoort of identiteitsbewijs als onderliggend document.

U heeft al een CargoCard
Dan kunt u kosteloos een paspoort of identiteitskaart toevoegen via Secure Online. De CargoCard moet dan wel opnieuw geactiveerd worden. Dat kan op ons kantoor in Barendrecht. In de loop van dit jaar en de eerste helft van 2017 kunt u op meer punten in Nederland uw CargoCard volgens de nieuwe methode laten heractiveren.  Wij houden u op de hoogte via onze nieuwsbrief en website.
 

 
The biometric heart of your process
 
Contact Secure Logistics
Bezoekersadres
Kamerlingh Onnesweg 10B
2991 XL Barendrecht
Contactgegevens
Tel: 010-4637777
E-mail: secure-logistics@secure-logistics.nl
E-mail opties
Contact met ons opnemen
Mijn gegevens aanpassen
Mij aanmelden voor de nieuwsbrief
Mij afmelden voor de nieuwsbrief
www.secure-logistics.nl